Γυμναστική στο Σπίτι & στην Ύπαιθρο!

Και ενώ εσύ πας και έρχεσαι από το γραφείο στο σπίτι και τούμπαλιν, αρχίζεις και ακούς από παντού, από την οικογένεια, τους γνωστούς, τους φίλους και τους συναδέλφους, ότι πάνε για τρέξιμο. Ξαφνικά όλοι τρέχουν, όχι μόνο για να προλάβουν τους φρενήρεις ρυθμούς της καθημερινότητας, αλλά γιατί… τους αρέσει! Σε στάδια, γήπεδα, πεζοδρόμια, βουνά, λίμνες, νησιά και πάρκα, κόσμος όλων των ηλικιών τρέχει. Το βλέπεις στα προφίλ των φίλων σου στα social media, ότι άνθρωποι απλοί και καθημερινοί - σαν εσένα - που δεν είναι fit masters, τα καταφέρνουν, είτε στα τερέν είτε στη γειτονιά τους.

Πρέπει στα πράγματα που μας συμβαίνουν να βλέπουμε ευκαιρίες, και η αλήθεια είναι ότι η «μετά- lock down εποχή» είναι μία εξαιρετική αφορμή για όσους προέβαλαν ως δικαιολογία για την υπαίθρια άσκηση το ότι κανείς δεν το κάνει, ή για όποιον δεν ξεκίναγε να ασκείται γιατί δεν ήθελε – ή δεν μπορούσε – να πάει γυμναστήριο! Τώρα, είναι η ώρα να αφήσουμε τις δικαιολογίες στον καναπέ, να σηκωθούμε και να γυμναστούμε! Γιατί;

Γιατί η γυμναστική είναι υγεία, είναι ευτυχία… είναι ζωή!

Σήμερα, τα είδη εναλλακτικής άσκησης όπως η υπαίθρια γυμναστική, το ποδήλατο, το τρέξιμο αλλά και το online training, έχουν αποενοχοποιηθεί, βρίσκονται στην καλύτερή τους φάση και σε προσκαλούν να γίνεις fit… ανέξοδα (γιατί και αυτό είναι πολύ σημαντικό)! Εσύ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να διαλέξεις το είδος της γυμναστικής που προτιμάς και να το κάνεις!

On line training

Είναι το τελευταίο trend! Οι fitness trainers, είτε μέσω live streaming στα Social media είτε μέσω videos, με διάθεση και κέφι έδωσαν άλλο νόημα στο μένουμε σπίτι. Και το κίνημα του online training συνεχίζεται δυναμικά και τώρα που μένουμε ασφαλείς! Το καλό με αυτό το στυλ άσκησης είναι ότι μπορείς να βρεις προγράμματα που πραγματικά να σου αρέσουν και να τα δοκιμάσεις! Κανείς δε σε βλέπει και κανείς δε σε κρίνει. Είναι η δική σου προσπάθεια για τον εαυτό σου! Από τη στιγμή που βρίσκεσαι σπίτι σου, έχεις τη δυνατότητα να ακολουθήσεις το πρόγραμμα στους δικούς σου ρυθμούς και όταν κουραστείς απλά να μειώσεις την έντασή σου και να ξαποστάσεις για λίγο. Κάνε την απαραίτητη έρευνα στα social networks και βρες τον δικό σου online personal trainer!

Περπάτημα & Τρέξιμο

Το τρέξιμο και το περπάτημα θεωρούνται οι Βασιλιάδες της outdoor άθλησης και όχι αδίκως! Φοράς τα αθλητικά σου και βγαίνεις να αθληθείς. Δε χρειάζεσαι πολλά πολλά, απλά λίγη διάθεση! Και τα δύο είναι οι βασικές μορφές αερόβιας άσκησης, ιδιαίτερα ασφαλείς και σίγουρα εύκολες στην εφαρμογή από τον καθένα. Για το τρέξιμο, που τα τελευταία χρόνια έχει ανέβει πολύ στις προτιμήσεις του κόσμου, έχουμε αφιέρωμα σε ειδικό άρθρο, διάβασέ το εδώ. Το περπάτημα, όμως, είναι ίσως ότι πιο εύκολο σε φυσική άσκηση. Ενδείκνυται για παιδιά, ηλικιωμένους και άτομα κάθε ηλικίας. Είναι ήπιο και αν το κάνεις για 20-30 λεπτά, τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα, τότε θα κάνεις και τη γυμναστική σου και καλό στο σώμα σου χωρίς να καταπονείς τις αρθρώσεις σου.

Σχοινάκι

Το παιδικό παιχνίδι που κάνει θαύματα! Ίσως σου φαίνεται αστείο, αλλά το σχοινάκι είναι μία εξαιρετική μορφή άσκησης, που μάλιστα δεν απαιτεί να βγεις από το σπίτι σου. Το σχοινάκι γυμνάζει ταυτόχρονα όλους τους μυς, συμβάλλει στην απώλεια λίπους και θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις άμεσα τη φυσική σου κατάσταση. Μην ξεχάσεις, πριν αρχίσεις να χοροπηδάς πάνω από το σχοινάκι να κάνεις κάποιας μορφής ζέσταμα για να ελαχιστοποιήσεις τις πιθανότητες μυϊκών τραυματισμών και καταπόνησης των αρθρώσεων. Bonus Tip: Συνδύασε το σχοινάκι με περπάτημα ή τρέξιμο και κάνε αυτό που λένε «κυκλική άσκηση» γυμνάζοντας ακόμα καλύτερα το σώμα σου.

Ποδήλατο

Ένας εξαιρετικός τρόπος γυμναστικής που κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος σε όλες τις ηλικίες. Κάποιοι λένε ότι είναι πιο ενδιαφέρον από το τρέξιμο (γούστα είναι αυτά…), προσφέρει παρόμοια οφέλη και μπορείς να επιλέξεις την κλίση του εδάφους, την ταχύτητα και την ένταση ανάλογα με το επίπεδό σου. επίπεδό σου. Ειδικά αυτές τις ημέρες που διανύουμε, οι περισσότεροι δρόμοι έχουν μετατραπεί σε ποδηλατοδρόμους, αλλά δεν είναι! Που σημαίνει ότι θέλει προσοχή. Κάποιοι δήμοι βέβαια έχουν ειδικούς ποδηλατοδρόμους! Αν διαθέτεις την εμπειρία μπορείς να δοκιμάσεις και την ορεινή ποδηλασία (mountain biking) απολαμβάνοντας ταυτόχρονα και το φυσικό περιβάλλον! Απαραίτητος εξοπλισμός είναι ένα κατάλληλο ποδήλατο και φυσικά το κράνος σου!
Bonus Tip: βρες εδώ παλαιότερο άρθρο μας με τις καλύτερες ποδηλατικές διαδρομές στην Αθήνα.

Κολύμπι

Για τελευταίο σου αφήσαμε το καλύτερο (κατά τη γνώμη μας) outdoor training, του οποίου η εποχή τώρα ξεκινάει: το κολύμπι! Είναι γνωστό ότι πρόκειται για μια από τις πιο πλήρεις και ακίνδυνες μορφές άσκησης, αφού γυμνάζει το σύνολο των μυϊκών ομάδων χωρίς να καταπονεί τις αρθρώσεις. Η εποχή το ευνοεί, και αν το υγρό στοιχείο είναι το στοιχείο σου τότε μη χάνεις χρόνο! Εκμεταλλεύσου τα σαββατοκύριακα, τήρησε τις απαιτούμενες αποστάσεις και συνδύασε την απόλαυση ενός δροσερού μπάνιου με τη γυμναστική!
Bonus Tip: Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα χρησιμοποίησε και βατραχοπέδιλα!

Όπως βλέπεις, μπορεί να μείναμε μέσα για το καλό όλων μας και ίσως να κάτσαμε παραπάνω και να φάγαμε περισσότερο, αλλά μπορούμε τώρα να το πάρουμε απόφαση και να κάνουμε body restart, με όποιον τρόπο εμείς προτιμάμε!