Πρόγραμμα Επιβράβευσης yellow - Συχνές Ερωτήσεις

Επίλεξε μια από τις παρακάτω κατηγορίες Συχνών ερωτήσεων και δες τις αντίστοιχες απαντήσεις

Το Πρόγραμμα

Τι είναι το Πρόγραμμα Επιβράβευσης yellow;

Είναι το Πρόγραμμα που σε επιβραβεύει με yellows (πόντους) για την κατοχή και χρήση συγκεκριμένων προϊόντων Ιδιωτών και υπηρεσιών της Τράπεζας.

Τι είναι τα yellows;

Τα yellows είναι οι "πόντοι" που κερδίζεις, κάνοντας τις καθημερινές σου συναλλαγές και κινήσεις στο πλαίσιο του Προγράμματος.

Τι είναι o Λογαριασμός yellow;

Είναι ο λογαριασμός που συγκεντρώνονται τα yellows που κερδίζεις και είναι μοναδικός για κάθε Μέλος του Προγράμματος.

Τα yellows μου λήγουν;

Τα yellows διαρκούν για δύο (2) έτη από την ημερομηνία καταχώρησής τους στο Λογαριασμό yellow.

Εγγραφή

Η εγγραφή μου στο Πρόγραμμα έχει κάποιο κόστος;

Η εγγραφή είναι δωρεάν.

Τι είναι ο Κωδικός yellow;

Ο μοναδικός κωδικός που εκδίδεται κατά την εγγραφή στο Πρόγραμμα για την ταυτοποίηση του Μέλους στην Τράπεζα καθώς και στην υπηρεσία yellowday.

Πού μπορώ να βρω τον Κωδικό yellow;

  • Αποστέλλεται με SMS & Welcome Newsletter κατά την εγγραφή στο Πρόγραμμα
  • Στην υπηρεσία winbank web & mobile banking, στα «Αναλυτικά στοιχεία» του Προγράμματος yellow
  • Στα καταστήματα της Τράπεζας
  • Στο 210 32 88 000 (για εγγεγραμμένους Πελάτες της υπηρεσίας winbank phone banking).

Πού χρησιμοποιείται ο Κωδικός yellow;

α) Για τη διασύνδεσή σου με το yellowday, προκειμένου να αναγνωριστείς ως Μέλος του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow.

Με την καταχώρησή του στο yellowday, αποκτάς :

  • Πρόσβαση στο Λογαριασμό yellow σου, για να βλέπεις τις κινήσεις και το υπόλοιπο των yellows σου, από το yellowday
  • Δυνατότητα αγοράς των προσφορών της υπηρεσίας yellowday με χρήση yellows
  • Δυνατότητα απόκτησης Δωροεπιταγών yellow only

β) Για να κάνεις κράτηση καταλύματος στο yellowholidays.gr.

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις εγγραφής στο Πρόγραμμα;

Στο Πρόγραμμα μπορούν να συμμετέχουν νέοι και υφιστάμενοι Πελάτες της Τράπεζας (φυσικά πρόσωπα), αρκεί να:

  • έχουν στη κατοχή τους τουλάχιστον ένα ενεργό προϊόν ή/και υπηρεσία
  • δηλώσουν κατά την εγγραφή τους τα στοιχεία επικοινωνίας (κινητό τηλέφωνο & email)
  • είναι άνω των 18 ετών
  • μην εμφανίζουν καθυστέρηση πληρωμής στις δανειακές τους υποχρεώσεις προς την Τράπεζα και να μην έχουν καταθέσει αίτηση υπαγωγής στο Ν.3869/2010.

Δεν μπορώ να κάνω εγγραφή στο yellow μέσω της winbank web ή mobile banking. Τι μπορεί να συμβαίνει;

Ο βασικός λόγος που συνήθως κάποιος Πελάτης δεν μπορεί να εγγραφεί στο Πρόγραμμα είναι η καθυστέρηση πληρωμής στις δανειακές του υποχρεώσεις προς την Τράπεζα, μεγαλύτερη των εξήντα (60) ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση που δεν συμβαίνει το παραπάνω, για περισσότερες πληροφορίες, επικοινώνησε με το 210 32 88 000 ή επισκέψου ένα κατάστημα της Τράπεζας.

Κέρδισε Yellows

Γιατί ενώ είμαι Μέλος του Προγράμματος, δεν κερδίζω yellows;

Για τη συλλογή yellows, ένας από τους βασικούς Όρους του Προγράμματος είναι να μην εμφανίζεις καθυστέρηση πληρωμής στις δανειακές σου υποχρεώσεις στην Τράπεζα μεγαλύτερη των εξήντα (60) ημερολογιακών ημερών και να μην έχεις καταθέσει αίτηση υπαγωγής στο Ν.3869/2010. Εφόσον τις τακτοποιήσεις, μπορείς κανονικά να συνεχίσεις να κερδίζεις yellows.
Σε περίπτωση που δεν συμβαίνει το παραπάνω, επικοινώνησε με το 210 32 88 000 για περισσότερες πληροφορίες ή επισκέψου ένα κατάστημα της Τράπεζας.

Πότε λαμβάνω yellows για την φόρτιση μιας προπληρωμένης κάρτας;

Με κάθε φόρτιση προπληρωμένης κάρτας που συμμετέχει στο Πρόγραμμα, ανεξαρτήτως ποσού, κερδίζεις 10 yellows. Εξαιρείται η πρώτη φόρτιση της Προπληρωμένης Κάρτας Πειραιώς “Reloadable Mastercard”.

Έχω Προθεσμιακή Κατάθεση «Στα Μέτρα Σου» με επιβράβευση και δεν έχω λάβει τα yellows. Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;

Τα yellows αποδίδονται με τη συχνότητα της καταβολής των τόκων της Προθεσμιακής Κατάθεσης.

Επομένως, για να δεις πότε θα λάβεις τα yellows, θα πρέπει πρώτα να ελέγξεις πότε πιστώνονται οι τόκοι στον λογαριασμό σου:

  • Στην έναρξη του ανοίγματος της Προθεσμιακής Κατάθεσης ή
  • Κατά την διάρκεια της Προθεσμιακής Κατάθεσης και πιο συγκεκριμένα ανά μήνα, δίμηνο ή τρίμηνο ή
  • Στη λήξη της Προθεσμιακής Κατάθεσης.

Έχω ανοίξει τον yellowkid Αποταμιευτικό Λογαριασμό. Στον 5ο μήνα που έπρεπε να μεταφερθεί το ποσό, μέσω πάγιας εντολής από τον τροφοδότη λογαριασμό, δεν υπήρχε διαθέσιμο υπόλοιπο. Θα χάσω τα yellows στην επέτειο ανοίγματος του λογαριασμού;

Καθημερινά, πραγματοποιείται αυτόματος έλεγχος στον τροφοδότη λογαριασμό έως ότου υπάρχει διαθέσιμο το ποσό για την εκτέλεση της πάγιας εντολής. Όταν κατατεθεί το απαιτούμενο ποσό που έχεις ορίσει για τον yellowkid Αποταμιευτικό Λογαριασμό, η μεταφορά θα πραγματοποιηθεί κανονικά. Στην επέτειο ανοίγματος του λογαριασμού, αν έχουν γίνει 12 επιτυχημένες μεταφορές ποσού μέσω πάγιας εντολής, θα λάβεις τα yellows που δικαιούσαι.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της κράτησης καταλύματος, μέσω του yellowholidays.gr, δεν έλαβα τα yellows που κέρδισα. Γιατί;

Διότι μπορεί να:

  • μην έχει καταχωρηθεί σωστά κατά την κράτηση ο προσωπικός σου Κωδικός yellow, ή το κινητό σου τηλέφωνο που δήλωσες κατά την εγγραφή σου στο Πρόγραμμα yellow ή και
  • μην έχουν παρέλθει 70 ημέρες από την ολοκλήρωση της διαμονής σου στο κατάλυμα (check out).

Είμαι πρόσθετο Μέλος σε Πιστωτική Κάρτα που συμμετέχει στο Πρόγραμμα. Μπορώ να κερδίζω yellows;

Ναι. Μπορείς να κερδίζεις yellows, εφόσον πραγματοποιήσεις την εγγραφή σου στο Πρόγραμμα.
Κερδίζεις ακόμα και αν ο Κύριος Κάτοχος της Κάρτας δεν είναι Μέλος του Προγράμματος.

Πληρώνω τους λογαριασμούς μου, μέσω winbank web banking ή mobile banking, με χρέωση του καταθετικού μου λογαριασμού. Αν πληρώσω με χρέωση της Πιστωτικής μου Κάρτας, θα κερδίσω το ίδιο;

Όχι. Θα κερδίζεις yellows τόσο για τη χρήση της Πιστωτικής σου Κάρτας, όσο και για την πληρωμή μέσω της υπηρεσίας winbank web ή/και mobile banking.

Έχω Στεγαστικό ή/και Καταναλωτικό Δάνειο όπου πληρώνω τη δόση κάθε μήνα στην ημερομηνία που έχει συμφωνηθεί με την Τράπεζα. Γιατί δεν κερδίζω yellows;

Για να λάβεις yellows, θα πρέπει να είσαι εγγεγραμμένο και ενεργό Μέλος του Προγράμματος και να μην έχεις άλλη καθυστέρηση πληρωμής προς την Τράπεζα. Μάθε περισσότερα για τις προϋποθέσεις εδώ.

Εξαργύρωσε yellows

Γιατί, ενώ είμαι Μέλος του Προγράμματος, δεν μπορώ να εξαργυρώσω yellows;

Για την εξαργύρωση yellows, ένας από τους βασικούς Όρους του Προγράμματος είναι, να μην εμφανίζεις καθυστέρηση πληρωμής στις δανειακές σου υποχρεώσεις προς στην Τράπεζα, μεγαλύτερη των εξήντα (60) ημερολογιακών ημερών και να μην έχεις καταθέσει αίτηση υπαγωγής στο Ν.3869/2010.
Εφόσον τις τακτοποιήσεις, μπορείς κανονικά να συνεχίσεις να εξαργυρώνεις yellows. Σε περίπτωση που δεν συμβαίνει το παραπάνω, επικοινώνησε με το 210 32 88 000 για περισσότερες πληροφορίες ή επισκέψου ένα κατάστημα της Τράπεζας.

Με ποια σειρά εξαργυρώνονται τα yellows;

Τα yellows αφαιρούνται από τον Λογαριασμό yellow με βάση την ημερομηνία καταχώρησής τους από τα παλαιότερα στα πιο πρόσφατα.

Πόσα yellows μπορώ να εξαργυρώσω;

  • Στα POS των Συνεργατών του Προγράμματος και στο yellowday μπορείς να εξαργυρώσεις το σύνολο ή μέρος των yellows που έχεις κερδίσει.

Αναλυτικά, εφόσον χρησιμοποιήσεις Κάρτα που συμμετέχει στο Πρόγραμμα:

  1. Σε κάθε αγορά σου μπορείς να εξαργυρώσεις όσα yellows έχεις διαθέσιμα στο Λογαριασμό yellow
  2. Αν το διαθέσιμο υπόλοιπο των yellows σου επαρκεί για ολόκληρη την αγορά και επιλέξεις να τα εξαργυρώσεις όλα, τότε η Κάρτα σου δεν θα χρεωθεί καθόλου
  3. Αν το διαθέσιμο υπόλοιπο των yellows σου δεν επαρκεί για ολόκληρη την αγορά και θέλεις απλά να μειώσεις την τιμή της αγοράς, μπορείς να το κάνεις εξαργυρώνοντας μέρος των διαθέσιμων yellows σου.
  • σε Δωροεπιταγές yellow only που μπορείς να αποκτήσεις από το yellowday.gr, το yellowday app και επιλεγμένες Δωροεπιταγές από τα καταστήματα της Τράπεζας, εξαργυρώνεις το αντίστοιχο ποσό σε yellows και δε χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις Κάρτα της Τράπεζας.

Οι Δωροεπιταγές yellow only μπορούν να ακυρωθούν;

Ναι. Μπορούν να ακυρωθούν, αρκεί να μην έχει παρέλθει το διάστημα των τριών (3) μηνών από την ημερομηνία απόκτησής τους.
Με την ακύρωση, τα yellows επιστρέφονται στο Λογαριασμό yellow του Μέλους.

Πού μπορώ να απευθυνθώ για πληροφορίες για τη Δωροεπιταγή yellow only που έχω στην κατοχή μου;

Αν την έχεις αποκτήσει:

  • μέσω της υπηρεσίας yellowday: Κάλεσε στο 210 32 88 000, εφόσον είσαι εγγεγραμμένος χρήστης στο winbank phone banking
  • μέσω καταστήματος: Επισκέψου οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας

Είμαι φοιτητής και έχω την εφαρμογή Check In Class. Πού μπορώ να εξαργυρώσω τα Note Points που μαζεύω;

Ο μόνος τρόπος για να εξαργυρώσεις τα Note Points που έχεις είναι να τα μετατρέψεις σε yellows μέσω της εφαρμογής Check In Class.

Έπειτα, τα yellows που έχεις συγκεντρώσει μπορείς να τα εξαργυρώσεις :

  • στα POS των Συνεργατών του Προγράμματος,
  • στην υπηρεσία yellowday και
  • σε Δωροεπιταγές yellow only

Η μετατροπή των yellows σε Note Points δεν επιτρέπεται.

Ενημέρωση για τα yellows

Πώς ενημερώνομαι για τα yellows που έχω διαθέσιμα;

  • Σύνδεση στην υπηρεσία winbank web & mobile banking
  • Σύνδεση στο yellowday.gr ή yellowday app
  • Επίσκεψη σε ένα κατάστημα της Τράπεζας
  • Τηλεφωνικά στο 210 32 88 000 (για εγγεγραμμένους Πελάτες της υπηρεσίας)
  • Στα POS των Συνεργατών του Προγράμματος μέσω της απόδειξης του τερματικού
  • Σε ένα ATM της Τράπεζας.

Μπορώ να δω αναλυτικά & να εκτυπώσω το ιστορικό κινήσεων μου στο Πρόγραμμα;

Αναλυτικά, το ιστορικό κινήσεων σου στο Πρόγραμμα, είναι διαθέσιμο:

  • μέσω της υπηρεσίας winbank web & mobile banking
  • στο yellowday.gr ή yellowday app (εφόσον έχεις συνδέσει το yellowday λογαριασμό σου με το Πρόγραμμα yellow)
  • σε ένα κατάστημα της Τράπεζας
  • τηλεφωνικά στο 210 32 88 000 (για εγγεγραμμένους Πελάτες της υπηρεσίας winbank phone banking).

Ποιες πληροφορίες βλέπω στο ιστορικό κινήσεων μου στο Πρόγραμμα;

Μπορείς να δεις:

  • ημερομηνία συναλλαγής
  • τύπο συναλλαγής (π.χ. συλλογή, εξαργύρωση yellows, κ.λπ.)
  • περιγραφή (π.χ. συναλλαγή με Χρεωστική Κάρτα / Επωνυμία εμπόρου, κ.λπ.)
  • τον αριθμό yellows που κέρδισες ή εξαργύρωσες

Μπορώ να δω πότε λήγουν τα yellows μου;

Ναι, μπορείς να δεις πότε και πόσα yellows λήγουν, μέσω της υπηρεσίας winbank web banking, το προσεχές 3μηνο.
Εισέρχεσαι στην winbank web banking με το username σου και τον κωδικό σου και με 3 απλά βήματα μπορείς να ελέγξεις το πότε λήγουν τα yellows σου.

Αναλυτικά:

  1. Πατάς το εικονίδιο με τα διαθέσιμα yellows σου
  2. Επιλέγεις το εικονίδιο «Προς Λήξη yellows» το οποίο βρίσκεται δίπλα στο ήδη υπάρχον εικονίδιο «Ιστορικό Κινήσεων»
  3. Επιλέγεις το διάστημα των μηνών που θες και πατάς «Αναζήτηση»

Εμφανίζεται αναλυτικά:

  • Πότε λήγουν τα yellows
  • Από ποια συναλλαγή συγκεντρώθηκαν
  • Ποια ημερομηνία αποκτήθηκαν

Συνεργάτες

Πώς μπορώ να μάθω πόσα χρήματα μπορώ να εξοικονομήσω με την εξαργύρωση yellows σε POS Συνεργάτη του Προγράμματος;

Κατά την επίσκεψή σου σε Συνεργάτη του Προγράμματος και πραγματοποιώντας αγορά, με κάρτα που συμμετέχει στο Πρόγραμμα, θα ενημερωθείς για τα yellows που έχεις διαθέσιμα προς εξαργύρωση και επιπλέον πόσα χρήματα εξοικονομείς.
Επίσης, μπορείς να επισκεφθείς τη σελίδα του Συνεργάτη που σε ενδιαφέρει, να χρησιμοποιήσεις τον υπολογιστή yellow και να μάθεις, εύκολα και γρήγορα, πόσα χρήματα εξοικονομείς!

Έχουν όλοι οι Συνεργάτες του Προγράμματος Δωροεπιταγές yellow only;

Μπορείς να επισκεφθείς τις σελίδες των Συνεργατών του Προγράμματος και να ενημερωθείς από ποιους Συνεργάτες μπορείς να αποκτήσεις Δωροεπιταγές yellow only.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για το ποιες Δωροεπιταγές yellow only βρίσκονται στο yellowday και ποιες στα καταστήματα της Τράπεζας;

Υπάρχουν 2 τρόποι να ενημερωθείς για τις Δωροεπιταγές yellow only:

  1. να επισκεφθείς τη σελίδα των Συνεργατών του Προγράμματος
  2. να επισκεφθείς την κατηγορία yellow only, στο yellowday

Συμμετέχουν όλα τα καταστήματα των Συνεργατών στο Πρόγραμμα;

Μπορείς να επισκεφθείς την σελίδα του κάθε Συνεργάτη του Προγράμματος που σε ενδιαφέρει και να ενημερωθείς για τα καταστήματα που συμμετέχουν.